تعمیرات تصفیه آب در شیراز

تعمیرات تصفیه آب در شیراز-عظیمی

تعمیرات تصفیه آب در شیراز

تعمیرات تصفیه آب در شیراز-عظیمی

تعمیرات تصفیه آب در شیراز-عظیمی09174935800

کلمات کلیدی

رسوب گیری فیلتر تصفیه آب

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۵۷ ب.ظ


رسوب گیری فیلتر تصفیه آب
 برخی عزیزان از مشکل باز نشدن فیلتر تصفیه آب سوال کرده اند که این موضوع به علت رسوب کردن آب در میان رزوه ها است . بین رزوه و حوزینگ را میتوانید با چاقو از رسوب پاک سازی کنید تا حوزینگ باز شود . البته توجه کنید که به حوزینگ صدمه نزنید و به آرامی این کار را انجام دهید چون در غیر این صورت ممکن است حوزینگ شما دیگر آب بندی نشود . پس از باز کردن حوزینگ ها فیلترهای 1و2و3 را جایگزین فیلترهای قبلی استفاده شده کنید و حوزینگ آب تصفیه کن را ببندید .
کربن گیری آب تصفیه کن خانگی پس از تعویض فیلتر دوم و سوم باید حتما انجام شود و نحوه صحیح این کار نیز به این صورت است که ابتدا شلنگ ورودی فیلتر چهارم ممبران تصفیه آب را قطع میکنید . شیر ورودی آب تصفیه را باز میکنید و اجازه خروج 10 الی 20 لیتر آب از این شلنگ را میدهید . تا زمانی که آب شفاف شود و کاملا کربن سیاه خارج شود به این امر ادامه دهید . سپس میتوانید ورودی فیلتر چهارم تصفیه کن آب را وصل کرده و شیر ورودی و شیر مخزن را باز کنید . پس از تعویض فیلترهای پایینی نیازمند آن خواهیم بود که 2 الی 3 بار مخزن تصفیه آب را خالی و پر کرده تا آب تصفیه شده داخل مخزن یک دست و سالم و پاکیزه گردد . برای این منظور نیز میتوانید شیر برداشت روی سینک را باز کنید تا مخزن خالی شود و پس از افت فشار شیر روی سینک را ببندید تا مخزن پر گردد .

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • فروش تصفیه آب خانگی-سید علی رضا عظیمی در شیراز

رسوب گیری فیلتر تصفیه آب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی