تعمیرات تصفیه آب در شیراز

تعمیرات تصفیه آب در شیراز-عظیمی

تعمیرات تصفیه آب در شیراز

تعمیرات تصفیه آب در شیراز-عظیمی

تعمیرات تصفیه آب در شیراز-عظیمی09174935800

کلمات کلیدی

تعمیرات دستگاه تصفیه آب در شیراز

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۷ ب.ظ

دستگاه تصفیه آب خانگی اورگانیسم با فناوری اسمز معکوس اقدام به کاهش املاح مضر آب می نماید. تمام قطعات موجود در دستگاه تصفیه آب اورگانیسم ساخته شده در کشور تایوان می باشد .دستگاه های تصفیه آبکه از قطعات تایوانی ساخته شده اند معمولا علاوه برعمر طولانی و با کیفیت قطعات و خروجی آب مناسب و مطلوب، قیمت نسبتا مناسبی هم دارند . 


فیلترهای به کار رفته در این دستگاه ازمرغوبترین نوع فیلترهای کربنی و غشاء فیلتر ممبران(فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب) می باشد.هزینه نگه داری دستگاه تصفیه آب خانگی اورگانیسم بسیار پایین است و شایدبا پس انداز ماهیانه ۳ هزار تومان می توانید از بهترین خدمات پس از فروش دستگاه بهره مند شوید .  دستگاهتصفیه آب خانگی اورگانیسم دارای مخزن برای ذخیره آب می باشد به گونه ای که با قطع آب و برق ، آب تصفیهشده به صورت ذخیره دارید. اندازه مخزن نیز برای قرار گیری زیر سینک ظرفشویی استاندارد است.همانطور که در تمام نقاط دنیا سالم ترین آب را آبی میدانند که درست قبل از نوشیدن تصفیه شود این دستگاهزیر سینک ظرفشویی قرار می گیرد وآب را بالافاصله قبل از مصرف تصفیه میکند.


آدرس:شعبه 1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی  نبش کوچه طبقه2واحد 4


شعبه 2- بلوار صنایع بعد از شهرک آرین به سمت گلستان روبروی شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه28/1


  • فروش تصفیه آب خانگی-سید علی رضا عظیمی در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی